//
کدخبر: ۳۶۵۰۰۸ //
فرماندار کرمانشاه:

۱۴۷۰ طرح در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: ۱۴۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۱۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

۱۴۷۰ طرح در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۱۴۷۰ طرح با بیش از ۱۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۲۲۴۱ نفر در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: افتتاح ۱۳۸۲ طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاری ۶۶۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۳۷ نفر و ۸۸ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶۲میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۴ نفر هدیه دولت سیزدهم به مردم کرمانشاه است.

دکتر رحیمی زنگنه با اشاره به سفر دولت سیزدهم به استان کرمانشاه در تیر ماه امسال گفت: آیت‌الله رئیسی از همان شروع فعالیت با رویه جدیدی سفرهای استانی را در دستور کار قرار داد و با گذشت کمتر از یکسال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک به گفت‌وگو با مردم سراسر کشور پرداخت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس‌جمهور بخشی از مشکلات مردم را برطرف می‌کند افزود: دولت سیزدهم با روحیه مردمی و جهادی و در قالب سفرهای استانی در بین مردم حضور داشته و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام گام برداشته است.

وی با بیان اینکه افتتاح فاز اضطراری آبرسانی کرمانشاه از سد گاوشان از مهمترین، طرح‌های هفته دولت است عنوان کرد: این پروژه شامل خط انتقال به طول ۷۳ کیلومتر، یک باب تصفیه خانه به ظرفیت ۲.۳ مترمکعب در ثانیه با ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبار است که ۵۹ نفر نیز اشتغالزایی به دنبال داشته است.

دکتر رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه باند دوم بزرگراه کامیاران سه راه قزانچی حدفاصل کامیاران تا روستای محمودآباد از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است گفت: این پروژه ۱۵ کیلومتر طول دارد و سرمایه‌گذاری آن نیز ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: افتتاح بیمارستان حکیم، ساختمان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی، دبستان ۱۵ کلاسه پردیس، ساختمان پلیس راه ماهیدشت، سالن باستانی ۱۵ خرداد، ساختمان کلانتری ابوذر و ... از جمله طرح‌های هفته دولت در شهرستان کرمانشاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان