//
کدخبر: ۳۶۳۸۹۲ //

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳ نفر سارق سابقه دار با ۷۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در روند رسیدگی به این پروند ۹ نفر مالخر نیز شناسایی و با هماهنگی های انجام شده این افراد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۷۲ فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کردند، یادآور شد: سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، خودرو و موتورسیکلت، جیب بری و .... از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت در برخورد با مخلان نظم و امنیت و مجرمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ نفر کلاهبردار حرفه ای با ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از جمله فروش زمین، آپارتمان و خودرو از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۵ نفر کلاهبردار حرفه ای در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به یک میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال کلاهبرداری از ۱۰ شهروند بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان