//
کدخبر: ۳۶۲۹۷۶ //

اعزام زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات از ۲۳ مرداد

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز اعزام های کاروانی ماه محرم از کرمانشاه به عتبات عالیات از 23 مرداد خبر داد.

اعزام زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات از 23 مرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کریمی خو در گفت و گویی، بااشاره به تلاش های انجام شده برای اعزام زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات در ماه محرم، اظهارکرد: پیگیری های زیادی انجام شد تا بتوانیم برای روزهای تاسوعا و عاشورا هم اعزام زائرین را در قالب کاروان به عتبات عالیات داشته باشیم، اما متاسفانه امکانپذیر نشد.

وی ادامه داد: بنابراین اولین اعزام زائرین در ماه محرم به عتبات عالیات را در قالب کاروان از 23 مرداد ماه خواهیم داشت.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه یادآورشد: اعزام کاروانی زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات در ماه محرم از طریق مرز مهران در استان ایلام صورت خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، هزینه اعزام هر زائر به عتبات عالیات در قالب کاروان حدود پنج میلیون و 400 هزار تومان برای هفت روز اقامت خواهد بود.

وی اضافه کرد: زائرینی که علاقمندند پیش از ایام اربعین از طریق کاروان های زمینی به عتبات عالیات سفر داشته باشند، می توانند برای نام نویسی به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه کنند.

کریمی خو یادآورشد: هرچند اولین اعزام کاروانی ما به عتبات عالیات از 23 مرداد خواهد بود، اما اعزام کاروان های بعدی منوط به استقبال زائرین خواهد بود.

وی تاکید کرد: البته با توجه به گرمای هوا و نزدیک شدن به ایام اربعین، میزان استقبال هم برای اعزام ها به عتبات عالیات در این مدت کاهش می یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان