//
کدخبر: ۳۶۰۵۸۵ //

استان کرمانشاه در تکاپوی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی

دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه از برگزاری حضوری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه همزمان با ۷۵۰۰ نقطه از سراسر ایران و۴۵ کشور جهان، خبر داد.

استان کرمانشاه در تکاپوی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد دوستی اظهار داشت: امسال در ۱۴ مرداد ماه مصادف با نخستین جمعه ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر استان کرمانشاه همزمان با  ۷۵۰۰ نقطه در ایران اسلامی و ۴۵ کشور جهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی در دو سال گذشته به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونابه صورت محدود برگزار شد و هم استانی های عزیز از طریق پخش تلویزیونی با این مراسم همراه بودند، امسال قرار است این مراسم معنوی  به صورت عمومی و حضوری برگزار شود.

دوستی ضمن اشاره به پیش بینی تمهیدات ویژه تصریح کرد: طی یک ماه اخیر ستاد اجرایی همایش شیرخوارگان استان همچنین کمیته های شهرستانها تشکیل و تمهیدات ویژه از لحاظ بهداشتی، امنیتی و رفاهی، برنامه ریزی شده است تا ان شاءالله میزبان و در خدمت هم استانی های عزیز باشیم.

دبیر مجمع حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه تصریح کرد:در راستای نشر شعار همیشگی همایش شیرخوارگان " یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم. او را برای ظهور نزدیکت، برگزین و حفظ کن" و اطلاع رسانی برنامه ها در بستر شبکه های اجتماعی صفحه اینستاگرام به نشانی shirkhareghan_ksh ایجاد شده است که مشتقان میتوانند از این طریق با خادمان خود در ارتباط باشند.

گفتنی است؛ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با تولید و انتشار نماهنگ "سربازان ظهور" با هم صدایی جمعی از مادران انتظار به استقبال بیستمین همایش شیرخوارگان حسینی رفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان