//
کدخبر: ۳۵۷۶۸۸ //

برنامه‌های کانون برای اوقات فراغت در نماز جمعه کرمانشاه تشریح شد

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز جمعه (دهم تیر ۱۴۰۱)، با حضور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه به تشریح برنامه‌های تابستانی کانون برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوان پرداخت.

برنامه‌های کانون برای اوقات فراغت در نماز جمعه کرمانشاه تشریح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه روز جمعه دهم تیر ۱۴۰۱، با حضور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه به تشریح برنامه‌های تابستانی کانون برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوان پرداخت.

بر همین اساس، خیاط‌زنجانی در ابتدای سخنانش، با بیان اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت از منظر اسلام به مساله تربیت و ارتباط آن با برنامه‌ریزی در حوزه اوقات فراغت پرداخت. سرپرست کانون استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به غنی‌سازی اوقات فراغت مبتنی بر نظام تربیتی اسلامی می‌پردازد.

او همچنین افزود: مربیان خوب ما در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان کرمانشاه، تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، خنده شیرین را بر لبان فرزندان، کودکان و نوجوانان این استان عزیز بنشانند.

خیاط‌زنجانی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان کرمانشاه، گفت: خبرهایی که اتفاق آنها به زودی انعکاس خواهد یافت، برنامه‌هایی است که به زودی در شهر کرمانشاه و اقصی نقاط استان خواهیم داشت تا بتوانیم حداکثر استفاده و بهره‌مندی از حضور گروه‌های هنری خوب، اثرگذار و جذاب را برای کودکان داشته باشیم.

سرپرست کانون استان کرمانشاه با اشاره به همه‌گیری بیماری کروناویروس طی سال‌های گذشته گفت: تابستان امسال هم پس از دو سال دوری از کانون، پس از دو سال زندگی در خانه، و عدم حضور کودکان و نوجوانان در عرصه‌های هنرآموزی، مهارت‌آموزی و مشارکت‌های اجتماعی، امروز درهای کانون پرورش فکری به روی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی باز است.

خیاط‌زنجانی از بازگشایی مراکز کانون و فعالیت دویاره آنها به صورت حضوری خبر داد و افزود: بحمدالله، در هفته‌های اخیر در برخی از مراکز کانون استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون به اندازه‌ای بوده است که شاهد صف‌های طولانی برای ثبت‌نام در مراکز کانون بودیم. صف‌هایی که حتی گاهی اوقات به بیرون از ساختمان کانون هم امتداد پیدا کرده است.

او همچنین گفت: امروز، در برخی از مراکز کانون پرورش فکری آمار ثبت‌نامی بیش از آمار در پنج‌، شش سال اخیر را داریم. و این امر نشانگر نیاز امروز کودک و نوجوان برای حضور در فعالیت‌های تربیتی و حضوری است. لذا، ما کماکان میزبان یکایک کودکان و نوجوانان عزیز سرزمینمان خواهیم بود.

سرپرست کانون استان کرمانشاه به عنوان سخنران پیش‌خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه از همه خانواده‌ها و والدین حاضر در فریضه نماز جمعه درخواست کرد تا سفیری باشند برای معرفی این فرصت به کودکان و نوجوانان که با حضور در مراکز کانون با ثبت‌نام، از نزدیک به ۵۴ گونه فعالیت تربیتی و آموزشی کانون بهره‌مند شوند.

او همچنین گفت: ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری از طریق سایت، کانال شاد، حضوری و...برای خانواده‌های محترم مهیا است.

محمد خیاط‌زنجانی در پایان، با اشاره به این موضوع که یکی از حقوق و مسئولیت‌هایی که والدین نسبت به فرزندان دارند این است که برای برنامه‌های تربیتی و اوقات فراغت فرزندان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند، خطاب به خانواده‌ها افزود: فرصت‌ها را قدر بدانید. لحظه‌های تابستان، لحظه‌های اوقات فراغت به عنوان لحظه‌های تعالی و رشد فرزندانمان به آن نگاه کنیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و با یک حضور دقیق ان‌شاالله بتوانیم آینده‌ زیبایی را برای فرزندانمان رقم بزنیم.

حضور سرپرست کانون استان کرمانشاه در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه برای معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری در دیگر شهرهای مختلف استان نیز ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان