//
کدخبر: ۳۰۲۴۹۰ //
برندگان مسابقه بین‌المللی نقاشی بنسکا اعلام شد؛

کسب نشان نقره توسط عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه از بَنسکا بلغارستان

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌بار از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ چهار نشان و دو دیپلم افتخار دریافت کردند.


کسب نشان نقره توسط عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه از بَنسکا بلغارستان

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلغارستان با موضوع «بازی مورد علاقه شما در بیرون از خانه» برگزار شد و پس از اعلام نتایج داوری از سوی دبیرخانه «امیرعلی نقوی‌فرد»  عضو ۴ ساله مرکز کانون در شهرستان لارستان استان فارس موفق به دریافت نشان طلایی این رویداد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، «مبینا شرفی» ۷ ساله از مرکز رزن در استان همدان برنده نشان نقره‌ای بنسکا بلغارستان هم‌چنین «مبینا شرفی» ۷ ساله از مرکز رزن در استان همدان و «سینا سرهنگی» ۱۰ ساله عضو مرکز شماره ۷ کانون کرمانشاه نشان نقره گرفتند و «آرمیتا چنگیزی» ۸ ساله از بهبهان استان خوزستان نیز نشان برنزی را از آن خود کرد.

در همین حال دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ نیز به «زینب ظفری» عضو ۵ ساله مرکز کانون لواسان استان تهران و «بهار نصیریان» ۵ ساله از کانون بهبهان خوزستان تعلق گرفت.

یادآوری می‌شود؛ در این دوره از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلفارستان بیش از ۸هزار اثر از ۶۳ کشور جهان با هم رقابت کردند که از این میان ۸۹۰ اثر از سوی کانون پرورش فکری برای شرکت در این رویداد ارسال شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان