//
کدخبر: ۳۵۶۷۹۶ //
واکنش شورای شهر کرمانشاه به ابلاغ حکم برای یارتبار در منطقه آزاد کیش؛

اختلاف هم چنان ادامه دارد/ کیش یا کرمانشاه برنده این بازی خواهند شد؟

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرمانشاه، معاونت مالی و اداری عمران و خدمات کیش شد

اختلاف هم چنان ادامه دارد/ کیش یا کرمانشاه برنده این بازی خواهند شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن‌نظرپور مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش، طی حکمی محمد علی یارتبار  که در حال حاضر معاونت مالی واقتصادی شهرداری کرمانشاه را بر عهده دارد به عنوان معاونت مالی و اداری این شرکت منصوب نمود.

این انتصاب در حالی صورت گرفته است که منطقه آزاد کیش با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی2022 قطر و نشست‌های مشترک بین رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل و نقل قطر مبنی بر همکاری فی مابین و استفاده از ظرفیت‌های جزیره کیش در این مسابقات، نشان می‌دهد که مدیران منطقه آزاد کیش با علم به این موضوع و بهره‌گیری از مدیران با تجربه حوزه مدیریت شهری هستند و انتخاب محمدعلی یارتبار که سالها در حوزه مدیریت شهری به ویژه مالی و اقتصادی تجربه دارد، می‌تواند در این زمینه کمک حال خوبی برای منطقه آزاد کیش باشد.

اما این انتصاب حواشی خاص خود را هم به دنبال داشته است چرا که یارتبار در حال حاضر مسئولیت معاونت مالی و اقتصادی کلانشهر کرمانشاه را برعهده دارد و برای حضور در منطقه آزاد کیش نیاز به استعفا و موافقت شهردار کرمانشاه دارد که همین موضوع واکنش اعضای شورای شهر کرمانشاه را به دنبال داشته است که با هم می خوانیم.

 

عضو شورای شهر کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز:

 مخالف رفتن آقای یارتبار هستم/ برای خودش کیش بهتر است اما خدمت به مردم کرمانشاه اولویت دارد

سید حجت اله موسوی اجاق عضو باسابقه شورا اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگوی کوتاهی با فرتاک نیوز ، در پاسخ به این سوال که ابلاغ معاونت مالی و اداری شرکت عمران و خدمات کیش برای دکتر علی یارتبار زده شده است و شما چه نظری در این رابطه دارید گفت: بدون تردید حضور در کیش و این مسئولیت می‌تواند برای شخص ایشان بسیار بهتر از کرمانشاه باشد اما آقای یارتبار در این مقطع کنونی بهتر است در شهرداری کرمانشاه به خدمات خود ادامه دهد.

سید حجت اله موسوی اجاق

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: البته هر کسی برای آینده‌اش می‌تواند تصمیم بگیرد و ایشان هم در نهایت خودش باید تصمیم بگیرد که بماند یا برود ولی به عنوان یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و نماینده مردم، آقای دکتر یارتبار  خدمتی که به مردم در این شهر می‌تواند انجام بدهد را باید اولویت قرار بدهد و امیدوارم ایشان در این تصمیم خود تجدید نظر داشته باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز:

نبود دکتر یارتبار در شهرداری حوزه مالی را با چالش جدی مواجه می کند/ صد درصد مخالف رفتن ایشان هستم

کامبیز غلامی عضو باسابقه شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز در خصوص مسئولیت جدید دکتر یارتبار در کیش که معاونت مالی و اداری  شرکت عمران و خدمات این منطقه آزاد را به او سپرده‌اند گفت: دکتر یارتبار با تمام زیر و بم‌های مدیریت در شهرداری آشنا است و روی او سرمایه گذاری شده است و شهرداری کرمانشاه به شدت به او نیاز دارد.

کامبیز غلامی

غلامی در ادامه گفت: صدر درصد مخالف رفتن او هستم چرا که شهرداری یک نیروی کارمد و متخصص را از دست می‌دهد و به طور قطع می‌گویم نبودش در حوزه مالی، شهرداری را با چالش مواجه خواهد کرد .

 

کامران ملکی در گفت وگو با فرتاک نیوز:

 نبود دکتر یارتبار، حوزه مالی را با چالش جدی روبرو میکند/ مخالف رفتن او هستم

کامران ملکی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت و گو با فرتاک نیوز گفت: دکتر یارتبار یکی از نیروهای خوش فکر و برنامه ریز حوزه مالی است که توانسته  مباحث مالی را در شهرداری کرمانشاه به خوبی مدیریت کند و در این شرایط بد مالی که تمامی شهرداری‌های کشور با آن درگیر هستند، به وجود چنین فردی خیلی نیاز داریم.

کامران ملکی

وی افزود: اگر خوب دقت کرده باشید الان حقوق شهرداری کرمانشاه به روز شده است و  در این زمینه با مشکلی مواجه نیستیم و این با درایت و تفکرات ایشان در حوزه مالی رقم خورده است و نباید در این شرایط دکتر نوروزی را تنها بگذارد و حضورش در کرمانشاه به نفع مردم و شهرداری است ولی در این که ممکن است خودش متضرر بشود شکی وجود ندارد.

 

احسان حیدریان در گفت و گو با فرتاک نیوز:

یارتبار در حوزه مالی شهرداری سرآمد / مخالف رفتن ایشان به کیش هستم

احسان حیدریان عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز گفت: دکتر یارتبار در  حوزه مالی شهرداری کرمانشاه  سرآمد است و به وجودش در شهرداری نیاز است .

وی افزود: البته هر کسی صلاح خود را بهتر می‌داند ولی آن چه که در شهرداری کرمانشاه برای ما اهمیت دارد وجود نیروهای کاربلد و توانمند است که ایشان در حوزه مالی حرف اول را می‌زند و نباید به سادگی از دستش داد .

للللل

حیدریان افزود: البته بایستی آقای شهردار با استعفای ایشان موافقت کند که ان‌شالله این اتفاق نخواهد افتاد و هم چنان از وجود ایشان بهره مندخواهیم بود.

 

هاشم درویشی در گفت وگو با فرتاک نیوز:

مخالف رفتن دکتر یارتبار هستم / او از هوش بالایی برخوردار است

هاشم درویشی عضو شورای شهر کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز در خصوص مسئولیت جدیدی که  در کیش برای دکتر علی یارتبار ابلاغ زده شده است، گفت: ایشان از هوش و درایت بسیار بالایی برخوردار است و طبیعی است که در سطح ملی هم بتواند برای خود مسئولیت‌های بزرگ‌تری بگیرد.

هاشم_درویشی

وی افزود: اما مهم این است که بدانیم نباید کرمانشاه را از وجود مدیران توانمند خالی کنیم و همه وظیفه داریم در خدمت کرمانشاه باشیم و ایشان با هماهنگی دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه، می‌توانند فضا را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم نمایند و بر همین اساس مخالف جدی رفتن ایشان هستم و امیدوارم  هم چنان در معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه بکار خود ادامه بدهد.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه:

دکتر یارتبار مدیرباتجربه و یکی از سرمایه‌های انسانی شهرداری کرمانشاه است

کاوه مرد افکن سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در گفت وگویی کوتاه در خصوص این موضوع گفت: دکتر یارتبار یکی از مدیران باتجربه‌ و از سرمایه‌های انسانی شهرداری کرمانشاه می‌باشد  و قطعا ایشان می‌تواند در عرصه‌های دیگر کشوری هم موفق باشند.

هههه


وی افزود: علی‌رغم توانمندی‌های موجود در ایشان  که می‌تواند درعرصه ملی گره‌گشا برای محل خدمتش باشد، اما باید قبول کرد که حضور دکتر یارتبار درمسئولیت کنونی درکنار  دکتر نادر نوروزی شهردار خوشفکر و برنامه محور در خدمت به مردم شهید پرور کرمانشاه موثرتر خواهند بود.

فرتاک نیوز: با توجه به واکنش‌های موجود بایستی دید که این موضوع چه سرانجامی در نهایت به دنبال خواهد داشت اما از شواهد این گونه مشخص است که مجموعه شهرداری و شورای شهر کرمانشاه تمایلی به جدایی ایشان از این مسئولیت ندارند و بعید است این اتفاق رقم بخورد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان