//
کدخبر: ۳۳۸۱۷۵ //
شهردار کرمانشاه:

سخن نمی‌گویم عمل خواهم کرد

آیین معارفه دکتر نادر نوروزی شهردار جدید کرمانشاه امروز دوشنبه(۲۷ دی ماه ) با حضور مدیران و مسئولین استانی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

سخن نمی‌گویم عمل خواهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی شهردار منتخب کرمانشاه در این مراسم با تشکر از حضور مدیران و مسئولین استانی گفت: تلاش خواهیم کرد که مسائل و مشکلات کلانشهر کرمانشاه را حل کنیم.

وی افزود: سخن نمی‌گویم، عمل خواهم کرد و انشاالله در پایان‌ مدیریتم گزارش کارم را خواهید دید چون کار زمانی می‌تواند زیبا باشد که به آن عمل شود و در خور مردم باشد.

رسول آزادی رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: مادامی که شهردار کرمانشاه بر مدار قانون حرکت کند یاورش خواهیم بود.

photo_2022-01-17_14-37-24

 وی افزود: دکتر نادر نوروزی با رای همه اعضای شورای شهر و بدون مخالفت حتی یک نفر به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد که نشان از همدلی و همراهی اعضا با شهردار منتخب دارد و نوید بخش روزهای خوبی خواهد بود.

 وی تصریح کرد: نگاه اعضای شورای شهر از بین ۴۰ کاندیدای سکانداری شهرداری کرمانشاه معطوف به دکتر نادر نوروزی شد و امروز همه اعضا برای توسعه کلانشهر کرمانشاه باهم عقیده هستند هرچند تفاوت دیدگاههایی وجود دارد ولی این تفاوتها صرفا برای کمک به توسعه شهر کرمانشاه است.

 رئیس شورای شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: از شهردار منتخب انتظار داریم ارتباط خود را با اعضای شورای شهر، مسئولین و استاندار حفظ  نماید و در مسیر توسعه این پارلمان محلی گام‌های مهمی بردارد و درخواست می‌کنیم در مسیر اجرای عدالت و پرداخت حقوق و اضافه کاری پرسنل خدوم شهرداری اهتمام ورزد.

هاشم درویشی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: در پروسه انتخاب شهردار کرمانشاه اعضای شورای اسلامی شهر همگی به دکتر نادر نوروزی که فردی دارای تخصص و متعهد است رای دادند که نشان از همدلی اعضا دارد.

photo_2022-01-17_14-30-51

وی افزود: در کرمانشاه کارهای زیادی انجام شده است و برنامه ریزی‌های زیادی نیز برای توسعه طراحی شده است که با همدلی و انسجام بین شورا و شهرداری مشکلات کلانشهر کرمانشاه حل خواهد شد.

درویشی کلانشهر کرمانشاه را ایران کوچک دانست و گفت: کرمانشاه استان فرصت‌هاست که شهرداری با رویکرد و عمل جهادی خواهد توانست طعم شیرین خدمت را به مردم بچشاند. 

 گفتنی است در پایان این مراسم شهردار کرمانشاه لباس خدمت به مردم رابه تن کرد و حکم انتصاب رسمی‌اش را دریافت نمود.

photo_2022-01-17_14-37-45

photo_2022-01-17_13-38-45

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان