//
کدخبر: ۳۵۶۲۴۰ //

برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع دستی در کرمانشاه

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع دستی در نقاط مختلف استان خبر داد.


برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع دستی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ویسی در گفت و گویی، با اشاره به آغاز فصل گرم سال و رونق گردشگری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در این فصل شاهد رشد بازدید گردشگران از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی هستیم، از این فرصت برای کمک به فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع دستی را در نقاط مختلف استان در دستورکار قرار داده‌ایم که مهمترین آن در تاق بستان است.

معاون صنایع دستی استان تصریح کرد: برای ایام نوروز یک نمایشگاه صنایع دستی با بیش از 30 غرفه در ضلع جنوبی تاق بستان برپا کردیم که باتوجه به استقبال خوبی که از آن شد، هنرمندان درخواست کردند که این نمایشگاه تداوم داشته باشد.

وی یادآورشد: این نمایشگاه با حدود 30 غرفه و با حضور رشته های سنتی و بومی استان همچون گیوه بافی، زیورآلات سنتی، چرم و... در محل تاق بستان برپا شده و تا پایان تابستان هم ادامه خواهد داشت.

ویسی با بیان اینکه نمایشگاه های تابستانه صنایع دستی هم در برخی از شهرستانها برپا می شود، گفت: در حال بررسی هستیم که در تعدادی از شهرستانهای که قابلیت دارند، برای ایام تابستان نمایشگاه های صنایع دستی برپا کنیم، هرچند که در برخی از مناطق مانند دالاهو و اورامانات نمایشگاه های  دائمی را راه اندازی کرده ایم.

وی ادامه داد: دو سال شیوع بیماری کرونا باعث شد تا در فصل تابستان امکان برگزاری نمایشگاه های تابستانه را نداشته باشیم و امسال باتوجه به بهبود شرایط، با برپایی این نمایشگاه ها امیدواریم هنرمندان صنعتگر ما هم بازار فروش خوبی داشته باشند و امکان بازاریابی برایشان فراهم شود.

کرمانشاه 25 هزار هنرمند صنایع دستی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان