//
کدخبر: ۳۵۵۷۵۰ //

مجوز داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه صادر شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از صدور مجوز تاسیس داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان توسط سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اعلام کرد: پس از سال‌ها فعالیت مرکز فوریت‌های دارویی مجوز تاسیس داروخانه هلال‌احمر در استان کرمانشاه صادر شد.

مجوز داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فرزین معتمدی ضمن تبریک به مردم شریف کرمانشاه در این خصوص با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر تهیه داروهای حیاتی و کمیاب ‌برای بیماران نیازمند است افزود: شبکه گسترده‌ای از داروخانه‌های هلال‌احمر در سراسر کشور وجود دارد که فعالیت این داروخانه‌ها به دوران جنگ تحمیلی و تامین داروهای مورد نیاز هموطنان باز می‌گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در سال‌های گذشته علیرغم پیگیری‌های فراوان، مجوز داروخانه هلال احمر با مشکلاتی مواجه بود که این مهم با دستور‌ات ویژه دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و  مهندس امیری مقدم استاندار کرمانشاه، به نتیجه رسید.

دکتر فرزین معتمدی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و پیگیری‌های ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون غذا و داروی استان در این خصوص خاطر نشان کرد: اخذ مجوز داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه از طرف آحاد مختلف جامعه به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان صدور مجوز داروخانه هلال احمر را اقدامی خداپسندانه و ارزشمند در راستای ارائه خدمات به بیماران نیازمند  عنوان کرد و افزود: از این  پس در تلاش خواهیم بود داروهای خاص و مورد نیاز بیماران، به ویژه بیماران سرطانی را تهیه و با کمترین قیمت ممکن در اختیار این عزیزان قرار گیرد  تا بخشی از نگرانی‌های آنان جهت تهیه دارو را کاهش دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان