//
کدخبر: ۳۵۴۹۲۷ //
امام جمعه شهرستان صحنه:

کار فرهنگی در حوزه نوجوانان، سرمایه‌گذاری است

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام محمدرضا خاص‌امیری، امام جمعه شهرستان صحنه، دیدار و گفتگو کرد.

کار فرهنگی در حوزه نوجوانان، سرمایه‌گذاری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 در دیدار محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام محمدرضا خاص‌امیری، امام جمعه شهرستان صحنه، خیاط‌زنجانی ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخت.

بر همین اساس، سرپرست کانون استان کرمانشاه با قدردانی از توجه ویژه امام جمعه شهرستان صحنه به کانون پرورش فکری و اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، ابراز امیدواری کرد؛ با مشارکت همه دستگاه‌ها اتفاق‌های خوب و ماندگاری در شهرستان صحنه رقم بخورد.

خیاط‌زنجانی همچنین افزود: تلاش همه همکاران ما این است که کانون با پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی به ساختار انقلاب اسلامی برسد. و از طرفی، با هدف توسعه عدالت تربیتی در مناطق روستایی و مناطق محروم به فعالیت‌های فرهنگی بپردازد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اولین سفر شهرستانی او در دوران تصدی سرپرستی کانون استان کرمانشاه به شهرستان صحنه بوده است، گفت: با رهنمودهای دست‌اندرکاران فرهنگی این شهرستان، امیدواریم روزهای خوبی را برای کودکان و نوجوانان که سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند رقم بزنیم.

او همچنین، از افتتاح فروشگاه تولیدهای کانون در شهرستان صحنه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا خاص‌امیری، امام جمعه شهرستان صحنه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه؛ کانون جای بسیار خوبی است، افزود: همکاران کانون کمک‌های خوبی در حوزه فرهنگی برای ما هستند.

امام جمعه صحنه، پرداختن به بحث فرهنگی را بحث دقیقی عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه به خوبی کار کنیم. وظیفه من و شما بسیار سنگین است. باید بدانیم کار فرهنگی، کار مشکلی است. بدانیم که وقت گذاشتن برای نوجوانان، سرمایه‌گذاری است.

او همچنین افزود: یک عده نمی‌دانند و آگاه نیستند که چگونه باید با استکبار رفتار کنند. علی لندی، حسین فهمیده، و... نوجوانانی بودند که آگاهانه جانشان را فدا کردند.

امام جمعه صحنه با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در فضای مجازی، مدیریت این فضا را مهم دانست و گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی می‌خواهند فکر بچه‌های ما را مصادره کنند.

او سرود "سلام فرمانده" را یک اتفاق جهانی دانست و لازمه تاثیرگذاری در گروه سنی نوجوان را، داشتن صبر و حوصله عنوان کرد و افزود: در مواجهه با نوجوانان باید با زبان خودشان با آنها حرف بزنیم. و این امر، سلیقه خاص خودش را می‌خواهد.

آشنایی کودکان و نوجوانان با روحانیت، از دیگر نکته‌هایی بود که امام جمعه صحنه، پرداختن به آن را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد در این زمینه برنامه‌های مشترک میان روحانیت با کانون پرورش فکری به اجرا در آید.

90

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان