//
کدخبر: ۳۵۴۷۸۳ //

فاز اضطراری تصفیه خانه آب غدیر شهر کرمانشاه ظرف چند روز آینده در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: فاز اضطراری تصفیه خانه غدیر شهر کرمانشاه طی چند روز آینده با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

فاز اضطراری تصفیه خانه آب غدیر شهر کرمانشاه ظرف چند روز آینده در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

اتابک جعفری در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب غدیر شهر کرمانشاه از کمبود هزار لیتر بر ثانیه آب در این شهر خبر داد و گفت: در برنامه ریزی که توسط شرکت مهندسی آبفا کشور جهت تامین منابع آبی شهرهای کشور به ویژه در موارد اضطراری تابستان انجام شد، مشخص گردید در شهر کرمانشاه حدود هزار لیتر بر ثانیه کمبود آب وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط منابع  آبی و آب مورد نیاز شهر کرمانشاه این کمبود باید جبران می شد که جا دارد از همکاران بخش آب استان کرمانشاه که با تلاش شبانه روزی توانستند فاز اضطراری تصفیه خانه آب غدیر را به مرحله تست رسانده و ظرف ۲ الی ۳ روز آینده با ظرفیت کامل ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری کنند تشکر کرد.

جعفری از نیاز به اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل فاز نهایی تصفیه خانه غدیر خبر داد و خاطر نشان ساخت: این اعتبار در کوتاه مدت پیش بینی خواهد شد و همچنین پیش بینی می شود فاز تکمیلی و نهایی بخشهای مختلف تصفیه خانه با تزریق این اعتبار و همت همکاران ما در استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری به بهره برداری برسید.

جعفری در پایان گفت: طرح تکمیلی پروژه برای زمان هایی که آب سد گاوشان به دلایلی همچون ورود سیل به مخزن سد دچار کدورت می شود باید انجام شود و با انجام این موارد مجموعه پروژه تصفیه خانه غدیر تکمیل خواهد شد و پیش بینی می شود این پروژه نیاز آبی شهر کرمانشاه را تا سال ۱۴۱۵ تامین کند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان