//
کدخبر: ۳۵۱۷۸۵ //
شهردار کرمانشاه:

‍ روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌ها است

شهردار کرمانشاه در پیام تبریک روز جهانی ارتباطات گفت: روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌ها است.

‍ 

روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌ها است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است:

فرار رسیدن روز روابط عمومی که نمایانگر تلاش صادقانه، مسئولانه و همه جانبه کارکنان این حوزه است، را گرامی داشته و به زحمتکشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به فرموده مقام معظم رهبری "روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است."

یقینا روابط عمومی در دنیای امروز نقشی پر اهمیت تر از قبل دارند و به عنوان پلی میان دستگاه‌ها و مردم می توانند نقش موثری در بهبود ارائه خدمات به مردم داشته باشند و به عنوان قلب تپنده و مغز متفکر سازمان عمل نمایند.

از همین رو ارتقا جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یک بازوی مشورتی و یک جایگاه مدیریتی باعث انتقال و انعکاس هر چه بهتر عملکرد دستگاه ها به جامعه و از طرفی دریافت نظرات و انتقادات بجای مردمی و رفع خلاهای موجود خواهد شد و لذا شایسته است به این جایگاه بیش از پیش توجه شود.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به فعالان عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم این قشر زحمتکش در انجام مسئولیت های خود موفق و موید باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان