//
کدخبر: ۳۴۷۵۱۴ //
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان های کشور بیان کرد:

دانش بنیان راهبردی جهت تغییر رویه اقتصاد منبع محور به دانش محور است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان ها گفت: دانش بنیان و اشتغال زایی راهبردی برای تغییر رویه اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش محور است و می تواند ابزاری برای پویا کردن اقتصاد کشور با هدف اقتصاد مقاومتی باشد.

دانش بنیان راهبردی جهت  تغییر رویه اقتصاد منبع محور به دانش محور است

به گزارش فرتاک نیوز،کوروش حصیرباف در نشست شوراهای استان سمنان که با حضور رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان و مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد افزود: از آنجا که حدود ۱۰ سال است مقام معظم رهبری نامگذاری های سال را در موضوعاتی حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و مدیریت جهادی در راستای معیشت مردم تعیین میکند ؛ همراهی و همدلی مسئولین با شوراهای استان می تواند در تحقق شعار سال بسیار موثر باشد.

نماینده شورای استان سمنان در شورای عالی استان ها ضمن اشاره به ماده ۸۷ قانون شوراها  نظارت بر عملکرد  و درآمد و هزینه سازمان همیاری شهرداری استان گفت: انتخاب حسابرس به عهده شورای استان می‌باشد.

وی ادامه داد:  ارائه گزارش عملکرد ریاست سازمان همیاری شهرداری ها  در پایان هر سال  و انتخاب حسابرس در سال جدید به جهت شفاف سازی عملکرد است و  نیاز به همکاری بیشتر آن سازمان با حسابرس منتخب دارد.

نماینده شورای اسلامی شهرستان مهدیشهر در شورای استان با قدردانی از تلاش های  رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: تعامل،همکاری و توجه قابل قبولی  از سوی این سازمان به ویژه   به شهرداری شهرهای  کوچک استان در اجرای طرح های عمرانی، تامین قیر و خرید ماشین آلات مورد نیاز وجود دارد.

حصیرباف تاکید کرد: ارتباط شهر و روستا با تعامل و همکاری بین شوراهای شهر و روستا فراهم می شود .

 نماینده شورای شهر نمونه بین المللی گردشگری شهمیرزاد تاکید کرد: فراهم سازی فضا و امکانات جهت عرضه تولیدات و محصولات روستاها و شهرهای استان که بر پایه دانش و اشتغال زایی صورت می گیرد باید از سوی شهرداری ها و اتاق اصناف  ایجاد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان