//
کدخبر: ۳۴۶۹۴۵ //

نفس کرمانشاه بعد از ۵ روز باز شد

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امروز(سه شنبه) تمام شهرهای کرمانشاه بعد از پشت سر گذاشتن چند روز غبار آلود، از نظر شاخص کیفیت هوا در شرایط استاندارد قرار دارند.


نفس کرمانشاه بعد از ۵ روز باز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

احد جلیلیان در گفت و گویی، با اشاره به توده گرد و غباری که از روز پنجشنبه (۱۸ فروردین) وارد جو کرمانشاه شد و افت کیفیت هوای شهرهای استان خصوصا شهرهای مرزی را به همراه داشت، افزود: اکنون شاهد خروج کامل گرد و غبار از استان هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هوای تمام شهرهای استان با عدد شاخص کیفی هوای زیر ۱۰۰، در شرایط استاندارد قرار دارد و در هیچ شهری هوای غیراستاندارد نداریم.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه از شرایط غیراستانداری که طی چند روز گذشته تقریبا در تمامی شهرهای استان داشتیم هم یاد کرد که باعث شد بسیاری از شهرها خصوصا قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آباد غرب، کرمانشاه و .. در وضعیت بحران و اضطرار قرار بگیرند.

جلیلیان با اشاره به احتمال بروز مجدد گرد و غبار طی روزهای آتی بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، عنوان کرد: منشا ریزگردهایی که کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد کانون‌های خارجی است و فعلا در کرمانشاه هیچ کانون داخلی از ریزگرد نداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان