//
کدخبر: ۳۴۵۹۲۶ //

کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی سنندج امروز رایگان است

شهردار سنندج گفت: به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان و بازگشایی مدارس و همچنین با هدف رفاه حال دانش آموزان و شهروندان و با هدف کاهش ترافیک، کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی در سطح شهر در روز یکشنبه ۱۴ فروردین رایگان است.

کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی سنندج امروز رایگان است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید انور رشیدی، حلول ماه پر خیر و برکت رمضان را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف سنندج تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: امیدواریم با طاعات و عبادت خالصانه از فیوضات این ماه گرامی بهره کافی را ببریم.

وی افزود: از یک ماه قبل تمامی کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری در تمامی بخش ها و سازمان های تابعه به صورت شبانه روزی در راستای آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از نوروز تلاش کردند که  از زحمات و تلاش های تک تک همکاران عزیز تشکر و قدردرانی می کنم.

شهردار سنندج عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و حلول ماه مبارک رمضان و همچنین در راستای رفاه حال دانش آموزان و شهروندان تصمیم گرفته شد که امروز تمامی خطوط ناوگان اتوبوس رانی به صورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور فعال ناوگان حمل و نقل عموی صورت گرفته و امیدواریم شهروندان با استفاده از  این ناوگان در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر ما را یاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان