//
کدخبر: ۳۴۱۹۶۸ //
شهردار سمنان :

حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است

شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز شهری، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است .

حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است

به گزارش فرتاک نیوز ؛ دومین نشست مشترک شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان صبح امروز در محل سالن شهید بابایی برگزار شد .

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در این نشست که به منظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز شهری و  تخریب ساختمان برگزار شد گفت : رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری و هدف اصلی شهرداری در ایجاد تعامل با دیگر دستگاه ها و من جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، است .  

مرتضی نژاد بر لزوم تشکیل جلسات منظم جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه تاکید کرد و طی دستور به معاونت شهرسازی و معماری ، پیگیری آن را مطالبه  کرد .

این تفاهمنامه در سیزده ماده و با  هدف توسعه همکاری های مشترک در تمام زمینه های فنی و مهندسی با درنظر گرفتن کلیه  ظرفیت ها و امکانات و بهره برداری از توانمندی های علمی و تخصصی دو طرف به امضای سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان و مهدی حکیمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان رسید .

 همچنین در حاشیه این نشست موافقت نامه معرفی مهندسین ناظر تخریب ساختمان جهت نظارت بر تخریب ، دیوارکشی و تعمیرات ساختمانی به امضاء دوطرف رسید.

خبرنگار :علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان