//
کدخبر: ۳۴۰۷۲۰ //

برف ۴ محور روستایی کرمانشاه را مسدود کرد

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بارش برف که از روز گذشته (۲۲ بهمن) در مناطق مختلف استان آغاز شده، چهار محور روستایی استان را مسدود کرد.

برف ۴ محور روستایی کرمانشاه را مسدود کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار، این محورها را مربوط به چهار شهرستان پاوه، روانسر، سرپل ذهاب و هرسین اعلام کرد و یادآور شد: هریک از این محورها راه تعدادی روستا را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی این محورها در حال انجام است، ابرازامیدواری کرد با توجه به کاهش بارش‌ها تا ظهر امروز شاهد بازگشایی محورها باشیم.

به گفته این مسئول، در شهرستان‌های سنقر و کنگاور هم با توجه به تداوم بارش‌ها احتمال مسدود شدن محورهای روستایی وجود دارد، اما نیروهای راهداری در حال انجام عملیات برف روبی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بجز این محورهای روستایی، سایر محورهای اصلی و شریانی استان باز است.

کرمی از بارش برف، کولاک و باران در ۱۳ شهرستان استان یاد کرد و ادامه داد: در ۲۵ محور شریانی و پنج محور غیرشریانی بارش داشتیم.

وی همچنین از انجام بیش از سه هزار کیلومتر برف روبی در محورهای استان هم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: نزدیک به ۲۵۰۰ تن شن و نمک نیز در محورهای استان پاشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۱۳ خودرو گرفتار در برف نیز طی شبانه روز گذشته یاد کرد و گفت: در این مدت ۲۱۶ نیروی راهداری و ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.

کرمی از مردم خواست با توجه به وضعیت محورهای استان، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان