//
کدخبر: ۳۳۸۵۱۰ //

محدودیت‌های تردد در محور غرب و جنوب استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های مقطعی در محورهای غرب و جنوب استان و ممنوعیت تردد ناوگان مسافربری به این محورها به دلیل بارش شدید برف، کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها خبر داد.

 محدودیت‌های تردد در محور غرب و جنوب استان اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ اصغر زارع، با اشاره به اعمال محدودیت‌های مقطعی در محورهای غرب و جنوب استان، اظهار کرد: تردد ناوگان مسافربری به این محورها به دلیل بارش شدید برف، کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها ممنوع است.

وی گفت: در حال حاضر در محور تیران به داران، داران به الیگودرز، داران به خوانسار، خوانسار به بوئین و همچنین محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج به دلیل کولاکی که ایجاد شده، یخ‌زدگی و لغزندگی جاده‌ها، محدودیت ایجاد کرده‌ایم.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه ناوگان عمومی مسافربری نیز تحت هیچ شرایطی اجازه تردد به سمت غرب استان ندارد، افزود: از استان لرستان به سمت اصفهان هم محدودیت تردد برای این وسایل نقلیه ایجاد شده است.

و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، وی با اشاره به تعطیلی پیست‌های غرب استان، از شهروندان خواست به این پیست‌ها نروند، چون محدودیت تردد ایجاد شده و این محدودیت‌ها تا ثابت شدن وضعیت ادامه دارد.

سرهنگ زارع بار دیگر از شهروندان خواست از تردد غیرضروری به مناطق غرب استان و محور سمیرم به دلیل شرایط جوی نامساعدی که دارند و محدودیت‌های مقطعی که ایجاد شده خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان