//
کدخبر: ۳۴۰۲۱ //
چمران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله تروریستی داعش به مجلس، اتاق مورد نظر پلمپ شد و امضای آن به تاخیر افتاد.

نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل  عمومی شهر تهران اظهار کرد: بنده  صورت جلسه افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی را امضا کرده ام و تا جایی که اطلاع دارم بیشتر اعضا هم مصوبه را امضا کرده اند.

وی افزود: علت اجرایی نشدن مصوبه افزایش کرایه ها مربوط به امضای نهایی می شود چرا که این مصوبه برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله تروریستی داعش به مجلس، اتاق مورد نظر پلمپ شد و امضای آن به تاخیر افتاد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر تا ابتدای تیرماه مصوبه افزایش کرایه اجرایی نشود، مصوبه را با امضا های موجود برای اجرایی شدن به شهرداری ارسال می کنیم.

چمران در رابطه با مشکلات محله هرندی گفت: بعد از اقدامات شهرداری در این محله چهره پارک هرندی تغییر کرده است و استخری که در پارک هرندی به مکان خواب معتادان تبدیل شده بود جمع آوری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تعداد زیادی از معتادان جمع آوری و به مراکز درمانی و بهاران فرستاده شدند اما باید تاکید کرد که شهرداری به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و باید قوه قضائیه و بهزیستی هم همکاری لازم را انجام بدهند.

چمران تاکید کرد:بیشتر مشکل معتادان شغل است و از آنجایی که بیش از 60درصد معتادان شهرستانی هستند و برای پیدا کردن شغل به تهران آمده اند، بعد از ورود به تهران وارد این پارک ها شده و به اعتیاد کشیده می شوند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان