//
کدخبر: ۳۴۰۰۲۸ //
مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان حضور صددرصدی واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از 18 بهمن ماه با حضور صد در صدی واحد‌های تولیدی استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان  حضور صددرصدی واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حامد وفاپور، مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز افزود: این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندی‌های صنعت ساختمان در استان و آگاه سازی بیشتر سرمایه گذاران، کار آفرینان و مصرف کنندگان نهایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه برگزار می شود.

وی از حضور 40 واحد تولیدی بومی استان خبر داد که همگی تولیدات و محصولات خود را  که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند به نمایش می گذارند.

وفاپور همچنین ادامه داد :درب‌های ضد سرقت، جارو مرکزی، پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی، بتن و سازه‌های سنگین، سنگ‌های تزئینی، آسانسور، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دوربین‌های مداربسته و.... از محصولاتی هستند که  در این نمایشگاه در معرض دید متخصصین و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در پایان گفت: این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه از ساعت 15 الی 20:30 با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی پذیرای بازدید علاقه‌مندان و متخصصان در زمینه صنعت ساختمان می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان