//
کدخبر: ۳۳۹۶۱۶ //

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در سرخه افتتاح می‌شود

فرماندار سرخه گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۲۴ پروژه عمرانی و دو پروژه اقتصادی با صرف اعتبار و سرمایه گذاری چهارصد و ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در سرخه افتتاح می‌شود

به گزارش فرتاک‌نیوز ، حجت‌الله کرمانی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دو پروژه راهداری، ۱۰ پروژه جهاد کشاورزی، یک پروژه آب و فاضلاب، ۵ پروژه شرکت توزیع برق، ۵ پروژه شرکت گاز و یک پروژه کمیته امداد، با اعتبار چهارصد و ۲۵ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح سرخه در دهه فجر است.

وی افزود: دو پروژه اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در سرخه افتتاح خواهد شد.

کرمانی گفت: همچنین در این دهه، عملیات اجرایی ۷ پروژه عمرانی با صد و۸۴ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود که مهم‌ترین آنها شرکت گاز استان سمنان، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، اوقاف و  امورخیریه و شهرداری سرخه است.

فرماندار سرخه عنوان کرد: عملیات اجرایی یک پروژه اقتصادی که متعلق به شرکت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر هفتصد و پنجاه میلیارد ریال نیز در دهه فجر در سرخه آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرخه تصریح کرد: در ایام دهه فجر در روز ۱۷ بهمن سفر یک روزه استاندار به شهرستان سرخه خواهد بود که برای این روز هشت برنامه تدارک دیده شده که این برنامه‌ها در سطح شهر سرخه و در روستای عبدالله آباد اجرا می شود.

حجت الله کرمانی عنوان کرد:  برای دهه فجر امسال ۳۵۰ برنامه در نظر گرفته شده که ۹۸ عنوان شاخص آن در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی  در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان