//
کدخبر: ۳۳۸۲۲۰ //

‍ تردد در تمامی راه های کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع بعدی

رئیس پلیس راه استان گفت: علی رغم بارش نسبتا شدید برف در اکثر شهرها و محورهای استان، تمامی راه های برفی باز و تردد البته تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

‍ تردد در تمامی راه های کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع بعدی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب شامگاه دوشنبه (۲۷ دی ماه) اظهار داشت: بارش برف که از ساعات ابتدایی بامداد امروز در برخی محورها آغاز شده بود و به تناوب ادامه داشت از عصر امروز شدت یافت و شهرهای بیشتری را درگیر کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون در تمام راه های استان حرکت به کندی انجام می گیرد و تردد کلیه کشنده ها و کامیون ها با هدف ارتقاء ایمنی جاده ها و پیشگیری از تصادفات تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ دستغیب در عین حال از مسدود بودن برخی راه های روستایی در شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، سنقروکلیایی، کنگاور، اسلام آباد غرب و ... به علت بارش سنگین برف خبر داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور و... اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ دستغیب در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله وشتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان