//
کدخبر: ۳۳۸۰۷۴ //
معاون عمرانی استاندار:

رعایت استانداردهای لازم در پروژهای عمرانی، یک الزام قانونی است

دکتر منوچهر فخری تاکید کرد: رعایت استانداردهای لازم در پروژه های عمرانی یک الزام قانونی است و دستگاه‌های اجرایی، دفتر فنی استانداری و شورای فنی استان باید نظارت دقیق تر و قوی تری بر این حوزه داشته باشد.

رعایت استانداردهای لازم در پروژهای عمرانی، یک الزام قانونی است
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فنی استانداری که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: این نشست این هفته شورای فنی به بررسی مسائل و مشکلات مربوط حوزه پیمانکاری پروژه‌های عمرانی کرمانشاه اختصاص داشت.

وی اجرای ماده ۴۶ را موجب وارد آمدن ضرر و زیان به پیمانکار و کارفرما دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بهتر است دو طرف به جای فسخ پیمان، به دنبال یک تفاهم برای تداوم پروژه دست پیدا کنند.

دکتر فخری عنوان کرد: این تفاهم و تعامل به تداوم عملیات اجرایی پروژه های که دچار رکود شده اند؛ کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: تلاش مدیریت ارشد استان، ایجاد یک تعامل و همکاری میان کارفرما و پیمانکار در راستای تداوم پروژه های مهم استان است.

دکتر فخری در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اجرای صحیح و فنی پروژه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: رعایت استانداردهای لازم در این پروژه ها یک الزام قانونی است و شورای فنی استان باید نظارت دقیق تر و قوی تری بر این حوزه داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد:  باید دفتر فنی استانداری و شورای فنی استان  نظارت ها، بر پروژه های عمرانی گسترش دهد زیرا هر زمانی که این نظارت ها کم رنگ شده و به آیین نامه ها بی توجهی صورت گرفته، پروژه ها دچار مشکل شده اند.

وی افزود: شورای فنی ماموریت پیدا کرده است به صورت پررنگ تر بر پروژه ها نظارت کند و الزامات مربوط به پروژه های فنی را با دقت مورد بررسی قرار دهند و مشکلات و مسائل این حوزه را مرتفع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان