//
کدخبر: ۳۲۶۰۸۱ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

پروژهای نیمه کاره مردم را نسبت به دستگاه های اجرایی بدبین می کند/ تأکید بر توسعه و تکمیل راه های روستایی

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تلاش مدیران برای اتمام پروژه ها در زمان مقرر عنوان کرد: پروژهای راکد و نیمه کاره و رها شده، مردم را نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی بدبین می‌کند.

پروژهای نیمه کاره مردم را نسبت به دستگاه های اجرایی بدبین می کند/ تأکید بر توسعه و تکمیل راه های روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر منوچهر فخری در نشست بررسی مشکلات پروژه های عمرانی که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار و مسوولین و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد؛ گفت: متاسفانه عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها از چند سال سال پیش آغاز شده و به بهانه هایی مانند مثل کمبود اعتبار همچنان راکد مانده است.  

وی افزود: به اتمام رساندن پروژه عمرانی هر چند با تعداد کم، آثار توسعه‌ای بسیار بهتری از کلنگ زنی تعداد زیادی پروژه دارد که سال‌ها نیمه کاره باقی می‌مانند.

معاون استاندار عنوان کرد: پروژه‌های حوزه راه‌‌های روستایی در صورت تکمیل و بهره‌برداری می توانند هزینه های حمل و نقل و ایاب ذهاب را روستاها کاهش دهند و اثرات مثبتی در توسعه این مناطق داشته‌ باشند.

وی تاکید کرد: مدیران باید بر تعهدات و قول قرارهای های خود در مورد پروژه های عمرانی پایبند باشند زیرا مردم در دولت جدید نیز چگونگی تحقق این وعده ها را همچنان مطالبه را دنبال خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان