//
کدخبر: ۳۳۶۵۹۲ //

آماده‌باش شیراز برای مواجهه با بارندگی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که شهرداری این کلانشهر برای مواجهه با بارندگی یکشنبه ۱۲ دی ماه در آماده باش کامل است.

آماده‌باش شیراز برای مواجهه با بارندگی
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید کشتکار شامگاه شنبه ۱۱ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: نیروهای حوزه‌های مختلف شهرداری و تجهیزات، امکانات و ماشین آلات تا پایان بارندگی در آماده باش و در مکان‌های مشخص شده مستقر هستند.

او در خصوص آمادگی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی در غرب شیراز گفت: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی و برف تکانی مهیا است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: نیروهای سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز به تجهیزات برف روبی و برف تکانی مجهز هستند و به کمک مناطق یازده‌گانه می‌آیند.

کشتکار اضافه کرد: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز با شماره تماس ۱۳۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

او ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز نیز توسط دوربین های نظارت تصویری، سطح شهر را رصد و مشکلاتی همچون آبگرفتگی را به سرعت به حوزه مربوطه انتقال می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شیراز ضمن اعلام هشدارهایی برای افزایش ایمنی مردم هنگام بارندگی افزود: شهروندان از هرگونه تجمع و تردد و پارک خودرو در حریم رودخانه‌ها و تقاط حادثه خیز خودداری کنند.

کشتکار خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات و هشدارها در راستای گذر از بارندگی پیش رو بدون حادثه برای شهروندان و شهر است‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان