//
کدخبر: ۳۳۶۱۹۷ //

حالت آماده باش در فارس!

به منظور آمادگی برای مقابله با سیلاب احتمالی طی روزهای آتی در فارس، شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس در حالت آماده باش قرار گرفت.

حالت آماده باش در فارس!
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس شامگاه سه‌شنبه ۷ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی  در روزهای پایانی هفته جاری به استان فارس و احتمال وقوع سیلاب، آخرین هماهنگی‌ها در حوزه‌های مختلف با حضور مدیرعامل شرکت انجام شده است.

محمدحسن جمشیدی اظهار کرد: در جلسه امروز سه‌شنبه هفتم دی ماه نیز تصمیمات لازم از جمله آماده باش همه واحدها به ویژه بخش‌های عملیاتی و نیز اعلام نقاط حادثه خیز به دستگاههای مرتبط از جمله فرمانداری‌ها اتخاذ شد.

او تاکید کرد:: در روزهای پایانی هفته جاری احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراهه‌های شهری و روستایی و آبگرفتگی معابر عمومی در سطح استان بسیار بالاست و به منظور جلوگیری و کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از رخداد سیلاب ضروری است شهروندان، کشاورزان و دامداران محترم از هرگونه استقرار، سکونت و هرگونه فعالیت و تردد غیر ضروری در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراهه‌ها، تاسیسات آبی و همچنین مناطق سیل گیر اجتناب کنند و در حذف موانع و اعیانی‌های مزاحم در مسیر عبور سیلاب همکاری لازم را به عمل آورند.

جمشیدی افزود: علاوه بر این لازم است هم استانی‌های عزیز از هرگونه ساخت و ساز و احداث اعیانی در مجاری بستر و حریم رودخانه‌ها و آبراهه‌ها که باعث کاهش پهنه آبگذری سیلاب و تشدید مخاطرات سیلاب می‌شود، جدا خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان