//
کدخبر: ۳۳۵۸۹۹ //

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه+جزئیات

به دنبال بارش برف و تداوم برودت هوا در آذربایجان شرقی، اداره کل آموزش و پرورش استان تعدادی از آموزش‌های حضوری مدارس استان در روز یکشنبه را تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح کلیبر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح و بعدازظهر شهرستان اهر تعطیل بوده و در شهر اهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل است و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح شهرستان ورزقان تعطیل بوده و در شهر ورزقان مدارس استثنائی و پیش دبستانی شیفت صبح تعطیل هستند و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح خاروانا تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

پس از اعلام برنامه‌های جدید تعطیلی مدارس استان، متعاقبا اعلام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان