//
کدخبر: ۳۳۰۰۱۳ //

دبیرستانی‌ها به مدرسه می‌روند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان ‌جنوبی گفت: مدارس متوسطه دوم خراسان‌جنوبی از امروز پانزدهم آبان ماه فعالیت حضوری خود را آغاز کردند.

دبیرستانی‌ها به مدرسه می‌روند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی واقعی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس آخرین بخش‌نامه وزارتخانه، مدارس متوسطه دوم در خراسان‌ جنوبی از امروز فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر حضوری سر کلاس خواهند رفت، افزود: تمام تلاش خود را برای رعایت 100 درصدی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس انجام می‌دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه براساس الگوی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس به‌صورت تدریجی، اقتضایی و با گروه‌بندی انجام می‌شود، بیان کرد: فعالیت حضوری مدارس در شهرهای خراسان جنوبی که به تازگی قرمز شده‌اند، تابع تصمیمات ستاد کروناست و وزارت آموزش و پرورش تصمیم گیرنده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس بیان‌کرد: ما پروتکل‌های بهداشتی را مطابق شیوه نامه ۰۶ ابلاغ کرده و نظارت‌های مستمری را نیز از اول مهرماه از مدارس خراسان‌جنوبی داشته‌ایم.

وی، با اشاره به دریافت قریب 93 درصد واکسن کرونا توسط فرهنگیان خراسان جنوبی، بیان کرد: هفت درصد باقی مانده اکثراً معلمانی هستند که به دلیل دارا بودن بیماری از دریافت واکسن به توصیه پزشکان معاف شده‌اند و تا 10 آبان ماه، بیش از 80 درصد دانش آموزان متوسطه استان حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان