//
کدخبر: ۳۲۸۰۱۱ //

هشدار به مدارس/آموزش حضوری بدون مجوز نمی شود!

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر، بازگشایی تدریجی مدارس از ابتدای آبان ماه بوده و تاکنون مصوبه جدیدی به دست ما نرسیده است؛ اما باید گفت هیچ مدرسه‌ای بدون مجوز حق آموزش حضوری را ندارد.

هشدار به مدارس/آموزش حضوری بدون مجوز نمی شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا یکه خانی، سه شنبه شب ۲۷ مهر به رسانه‌های گروهی گفت: طبق ضوابط و قوانین، مدرسه‌ای در شهرهای خراسان جنوبی باز نیست، اما واقعیت میدانی براساس گزارش‌های مردمی امر دیگری را ثابت می‌کند.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیل کلاس‌های حضوری در مدارس شهری برای تعمیق یادگیری و جبران افت آموزش بوده و اصراری بر حضور دانش آموزان در مدارس نیست  و این مصوبه ستاد کرونا است.

یکه خانی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد کرونا این است که تنها مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر و کارگاه‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای در مناطق شهری حق فعالیت دارند، اظهار کرد: در حال حاضر پایه اول و دوم ابتدایی یک روز در هفته آموزش حضوری دارند و مردم می توانند شکایات خود را به ۳۲۴۴۴۷۳۴ اعلام کنند.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر، بازگشایی تدریجی مدارس از ابتدای آبان ماه بوده و تاکنون مصوبه جدیدی به دست ما نرسیده است؛ اما باید گفت هیچ مدرسه‌ای بدون مجوز حق آموزش حضوری را ندارد.

یکه خانی با بیان اینکه مدارس به اقتضای شرایط خود و تایید در شورای مدرسه شیوه آموزش حضوری، غیرحضوری و ترکیبی را پیش می‌گیرند، بیان کرد: مدارس باید برای اخذ مجوز بازگشایی به ادارات آموزش و پرورش مناطق مراجعه و سپس در صورت گرفتن مجوز و اگر لازم بود، آموزش را حضوری کنند.

وی یادآور شد: اکنون مدارس شهری استان با جمعیت  زیر ۳۰۰ نفر در نیمه اول آبان و و مدارس دارای جمعیت بیشتر از ۳۰۰ نفر، در نیمه دوم آبان، بازگشایی خواهند شد، اما تا آن زمان ممکن است بخشنامه جدیدی به دست ما برسد؛ به هر حال همه موارد طبق مصوبات ستاد کرونا پیش خواهد رفت.

براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر عدم بازگشایی مدارس شهری، همچنان در برخی مدارس آموزش‌ها به صورت حضوری ادامه دارد و این امر باعث واکنش‌هایی در فضای مجازی و توسط والدین دانش‌آموزان شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان