//
کدخبر: ۳۲۹۳۰۴ //
در هفت ماهه نخست سال جاری؛

محور بیستون - کرمانشاه پرترددترین جاده استان کرمانشاه است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور بیستون- کرمانشاه در هفت ماهه نخست سال جاری پر ترددترین محور این استان بوده است.

محور بیستون - کرمانشاه پرترددترین جاده استان کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی با اشاره به تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: ۸۵ میلیون و ۷۳۳ هزار  مورد تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان طی هفت ماهه نخست سال جاری ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۸۷ میلیون و ۴۱۴ هزار تردد و کاهش ۲ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۳ میلیون و ۲۴۶ هزار مورد تردد وسایل نقلیه سنگین در سال جاری و ۱۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در سال گذشته ثبت شده که در سال جاری ۸ درصد کاهش داشته است.

کرمی گفت: ۷۲ میلیون و ۵۲۶ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در هفت ماهه نخست سال جاری در جاده‌های استان کرمانشاه ثبت شده و در سال گذشته ۷۳ میلیون و ۶۴ تردد و کاهش ۱ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به آمار تردد وسایل نقلیه در هفت ماهه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: آمار تردد جاده‌ای وسایل نقلیه طی این مدت ۸۷ میلیون و ۴۱۴ هزار مورد بوده است.

کرمی بیشترین تردد وسایل نقلیه طی هفت ماهه نخست سال جاری را در محور بیستون - کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در این محور چهار میلیون و ۹۵۴ هزار و ۶۵۴ تردد ثبت شده است.

وی افزود: کمترین تردد در هفت ماهه نخست سال جاری در محور گیلانغرب- سومار با ۵۶ هزار و ۵۱۵ تردد ثبت شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان