//
کدخبر: ۳۲۷۰۶۶ //
سرپرست شهرداری کرمانشاه:

نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است

سرپرست شهرداری کرمانشاه در دیدار یا فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است.

نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است
به گزارش فرتاک نیوز،

[۱۸:۰۷, ۱۴۰۰/۷/۱۹] Ad: به بمناسبت هفته ناجا، سرپرست شهرداری کرمانشاه و جمعی از مدیران شهری با حضور در دفتر سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

مهندس امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان غیور اظهار داشت: وظیفه داشتیم در این روز با حضور در جمع عزیزان ناجا عرض تبریک و خداقوتی داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری جدا از نیروی انتظامی نیست و در کنار یکدیگر بخصوص در حوزه ترافیکی و حفاظت مدیریت شهری درحال خدمت به همشهریان هستیم.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باوجود تمامی کمبود ها اما با قدرت درحال خدمت رسانی به مردم هستیم تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی نیز علی رغم تمامی مشکلات و گاهاً کمبودها، اما درحال خدمت به مردم هستند و یک پشتوانه خوب برای مجموعه مدیریت شهری بحساب می‌آید.

مهندس رحیمی در پایان گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی همچون گذشته در کنار مجموعه مدیریت شهری باشد تا بتوانیم نسبت به پیشرفت شهر حرکت کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان