//
کدخبر: ۳۲۳۸۷۷ //

آغاز توزیع کتب درسی در کرمانشاه

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز توزیع کتب درسی تمام مقاطع تحصیلی در مدارس سراسر استان خبر داد.

آغاز توزیع کتب درسی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد فولادی در گفت وگویی، اظهار کرد: دانش‌آموزان تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید فرصت دارند به مدارس مراجعه کرده و کتاب‌های درسی ثبت سفارش شده خود را از مدارس تحویل بگیرند.

فولادی با بیان اینکه توزیع کتب درسی بین دانش آموزان فقط در شرایطی انجام می شود که اولیای دانش آموزان یا اولیای مدرسه از قبل با کد ملی دانش آموز ثبت سفارش کرده باشند، گفت: دانش آموزانی که هنوز کتب درسی سال تحصیلی جدید را ثبت سفارش نکرده‌اند می توانند با مراجعه به سامانه https://www.irtextbook.ir/ سفارش خود را ثبت کنند.

 رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دانش آموزان تا 31 شهریور مهلت دارند برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش اینترنتی داشته باشند و اگر دانش آموزی ثبت سفارش نداشته باشد کتاب درسی در اختیار او قرار نخواهد گرفت.

فولادی تصریح کرد: دانش آموزانی هم که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا ۳۱ شهریور مهلت دارند،  نشانی مدرسه خود را در سامانه تغییر داده تا کتب را از مدرسه جدید خود دریافت کنند.

فولادی ادامه داد: دانش آموزان استان در سال تحصیلی جدید حدود سه میلیون جلد کتاب لازم دارند که این میزان کتاب در اختیار مدارس استان قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان