//
کدخبر: ۳۲۲۴۶۵ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

برای توسعه پایدار شهرها ابتدا باید روستاها را آباد کرد

دکتر منوچهر فخری گفت: اگر برای توسعه پایدار روستاها تلاش شود دیگر شاهد شکل‌گیری شهرک‌های اقماری در حاشیه شهرها و گسترش آسیب های اجتماعی گوناگون نخواهیم بود.

برای توسعه پایدار شهرها ابتدا باید روستاها را آباد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۴ روستا و ۱۶ واحد صنعتی شهرستان اسلام آباد که به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل گاز استان، فرماندار شهرستان اسلام آباد، امام جمعه محترم اسلام آباد و جمعی از اهالی روستای ترازک کسان برگزار شد؛ اظهار داشت: عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر هر چند کوتاه بود ولی یاد و خاطره کارهای ارزشمند این عزیزان همواره به یادگار باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم توسعه در جوامع پیشرفته، گسترش زیرساخت ها به ویژه در حوزه شبکه گازرسانی است که خوشبختانه در کشور ما هم در این حوزه کارهای بزرگی صورت گرفته است.

فخری عنوان کرد: در استان کرمانشاه نیز اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و ۹۹ درصد از جمعیت شهری از ۸۴ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز  برخوردارند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امروز شاهد آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۴ روستا و ۱۶ واحد صنعتی شهرستان اسلام آباد هستیم که این اتفاق خوشحال کننده است‌.

وی ادامه داد: گسترش شبکه گازرسانی یک تحول بزرگ در بخش صنعت ایجاد کرده است و هر کجا این زیرساخت فراهم شده، شاهد راه‌اندازی واحدهای تولیدی متعددی هستیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز با فراهم شدن زیرساخت‌ها در روستاها شاهد شکلگیری یک مهاجرت معکوس از شهرها به جامعه مولد روستایی هستیم که اثرات خوبی بر توسعه استان خواهد داشت‌.

وی همچنین از نقش سازنده سازمان بسیج در آبادانی روستاهای استان تجلیل کرد و گفت: این مجموعه انقلابی نقش بسیار پررنگی در اجرای طرح‌های توسعه روستایی داشته است که جای تقدیر دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان