//
کدخبر: ۳۲۲۲۷۷ //

تجمع در آرامستان کرمانشاه ممنوع است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: از مردم تقاضا داریم تجمع بیش از حد در آرامستان نداشته باشند چراکه با این کار باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند.

تجمع در آرامستان کرمانشاه ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام هادی کماسی اظهار کرد : به محض اعلام متوفی ناشی از کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی، اقلام حفاظت فردی به راننده آمبولانس ویژه حمل متوفیان تحویل داده شده و آمبولانس پس از گندزدائی به بیمارستان اعزام می شود.

وی افزود: در مرحله تحویل جسد که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود یکی از کارشناسان بهداشت محیط حضور یافته و بر اجرای صحیح فرایندها نظارت می کند.

کماسی تصریح کرد: پس از آن ملزومات شامل ماسک و دستکش و لباس ویژه برای نیروهای غسالخانه تامین و شستشوی میت با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت کارشناسان بهداشت محیط انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های کرمانشاه گفت: ضدعفونی آمبولانس، غسالخانه بحران و اطراف محل خاکسپاری نیز به طور کامل انجام و لباس های محافظتی افراد مرتبط با اجساد بلافاصله پس از پایان کار سوزانده و افراد ملزم به استحمام می شوند.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تجمع بیش از حد در آرامستان نداشته باشند چراکه با این کار باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان