//
کدخبر: ۳۲۱۵۸۳ //

تخت‌های "کرونایی" در کرمانشاه افزایش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش مستمر تخت های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران کرونایی، گفت: ظرف 24 ساعت گذشته تخت های بیماران کرونایی را 14 درصد افزایش دادیم.

تخت‌های "کرونایی" در کرمانشاه افزایش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گویی، با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه همچنان آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا در موج جدید روند صعودی دارد.

وی با اشاره به افزایش مستمر تخت های بیمارستانی همپای افزایش بستری‌ها، گفت: در 24 ساعت گذشته 37 تخت در بیمارستان امام رضا(ع) و یازده تخت در بیمارستان امام خمینی(ره) به تخت های بیماران مبتلا به کرونا اضافه شده و در حال حاضر مجموع تخت های بیماران کرونایی در بیمارستان های دانشگاهی شهر کرمانشاه به 600 تخت رسیده است.

مرادی گفت: همچنین طی این مدت در بیمارستان 520 ارتش 16 تخت، در بیمارستان امام حسین(ع) 15 تخت و در بیمارستان شهدا 14 تخت به مجموع تخت های بیماران کرونایی اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد تخت، هم اکنون مجموع تخت های بیماران کرونایی در بیمارستان های غیردانشگاهی شهر کرمانشاه به 183 تخت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تخت های بیماران کرونایی در شهرستان‌ها هم گفت: در 24 ساعت گذشته 24 تخت در بیمارستان اسلام آبادغرب، هشت تخت در بیمارستان پاوه، 12 تخت در بیمارستان سنقر و کلیایی و 35 تخت در بیمارستان کنگاور اضافه شده است.

مرادی گفت: با این تعداد شمار تخت های بیماران کرونایی در بیمارستان های شهرستان‌های استان به 483 تخت رسیده است.

وی افزود: در مجموع ظرف 24 ساعت گذشته 14درصد به ظرفیت تخت‌های بخش های کرونایی استان اضافه شده است.

مرادی گفت: در شبانه روز گذشته در مجموع 172 تخت به تحت های بیماران مبتلا به کرونا اضافه شده و با این تعداد، هم اکنون 1266 تخت برای بستری این بیماران در سطح استان مهیا شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان