//
کدخبر: ۳۱۸۴۳۸ //

آیا تعطیلات کرونایی پایتخت ادامه می‌یابد؟

استاندار تهران با اشاره به اینکه روزانه ۴۵ هزار دُز واکسن در استان تهران تزریق می‌شود گفت: تداوم تعطیلات کرونایی در پایتخت بعید است.

آیا تعطیلات کرونایی پایتخت ادامه می‌یابد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در حاشیه برگزاری آئین بهره برداری از ۱۳ نیروگاه تجدید پذیر خورشیدی، بادی و برقی آبی کشور و آئین بهره برداری از نیروگاه ۴۲۰ کیلوواتی خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با اعتبار ۴ میلیارد تومان که توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ساتبا، توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم‌ترین مواردی که در مقابله با کرونا همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک می‌باشد اظهار داشت: مورد مهم دیگر پوشش وسیع واکسیناسیون است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار تهران با بیان اینکه روزانه ۴۵ هزار دُز واکسیناسیون در استان تهران تزریق می‌شود گفت: در وضعیت کنونی آمادگی داریم تا این تعداد را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.
محسنی بندپی در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر نیز بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می دانم که تعطیلات تمدید شود.
وی عنوان داشت: همین اقدامات و وقفه‌ای که در خدمات زیربنایی کشور ایجاد می‌شود می‌تواند خسارات دیگری را به بار بیاورد.
محسنی بندپی در ادامه با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این ۱۳ نیروگاه تجدید پذیر ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: با توجه به خشکسالی‌های امسال و محدویت‌های نیروگاه‌های برق آبی و حرارتی در تولید برق، توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر و در رأس آن‌ها نیروگاه‌های خورشیدی به یکی از سیاست‌های اصلی وزارت نیرو تبدیل شده و در استان تهران هم در شهرستان ری و پردیس شاهد بهره برداری از این نیروگاه‌های خورشیدی هستیم که می‌توانند کمک شایانی به افزایش تولید برق در استان کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان