//
کدخبر: ۳۱۵۹۵۵ //
در برنامه نبض شهر مطرح شد؛

کارت زرد به مصطفی موسوی لاری شهردار منطقه ۹ تهران /برکناری شهردار ناحیه ۲ به کدامین گناه؟!

غلامحسین خدابخشیان شهردار ناحیه 2 منطقه 9 شهرداری تهران به دلیل مسئولیت در ستاد آیت الله رئیسی و حمایت از لیست ائتلاف برکنار شد .

به گزارش فرتاک نیوز برنامه نبض شهر؛ غلامحسین خدابخشیان فرزند شهید و شهردار ناحیه 2 منطقه 9 تهران که به موجب حکم محمد حسن نامی ریاست کمیته شوراها و شهرداری‌های استان تهران را در ستاد آیت الله رئیسی برعهده گرفته بود و از لیست ائتلاف با حضور مهدی چمران حمایت کرده بود، مورد غضب مدیران شهرداری قرار گرفت و از سوی مصطفی موسوی لاری شهردار منطقه 9 تهران برکنار شد.
 

محمد+حسن+نامی-غلامحسین+خدابخشیان-+آیت+الله+ابراهیم+رئیسی

سید مصطفی موسوی لاری یکی از 2 فرزند ذکور سید عبدالواحد موسوی لاری است که مدت‌هاست به عنوان مصداق بارزی از به‌کارگیری ژن‌های خوب در بدنه اجرایی کشور شناخته شده است.

وی در جریان دفاع آقازاده‌‌ها از یکدیگر و به‌ کار بردن عبارت «ژن خوب» در پُستی اینستاگرامی, منتقدان حمیدرضا عارف (نخستین مطرح‌کننده واژه ژن خوب) را به «کفتار» و مردم را به «گاو» تشبیه کرد! که موج بزرگی از سرزنش و واکنش‌های منفی را در پی داشت.

photo_2021-06-30_01-03-21 (2)

حال باید دید که شورای ششم نسبت به این اقدام و برکناری مدیری که به خاطر حمایت از آنها و اندیشه هایش برکنار شده است، چه واکنشی نشان خواهند دادو آیا او را مورد حمایت خود قرار خواهند داد یا نه؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان