//
کدخبر: ۳۱۴۹۷۳ //

کرونا همچنان مهمان ناخوانده این روزهای مازندران

تابستان داغ این روزها خودنمایی می کند و هنوز کرونا با وجود واکسیناسیون وجود دارد و این گرما شاید سبب کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شود،این روزها ۳۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

کرونا همچنان مهمان ناخوانده این روزهای مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

سید عباس موسوی رئیس  این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۹۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳بیمار جدید بستری و ۱۲ بیمار هم ترخیص شدند و ۲۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۳۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان