//
کدخبر: ۳۱۳۴۶۹ //

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در کرمانشاه برگزار می شود/اجرای برنامه دهه کرامت در بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: برنامه های دهه کرامت در ۸ بقعه متبرکه سطح استان برگزار می شود.

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در کرمانشاه برگزار می شود/اجرای برنامه دهه کرامت در بقاع متبرکه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت در دو بخش از یک لغایت یازده ذی القعده مصادف با ۲۲ خرداد لغایت یک تیر همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می شود‌

وی افزود: بخش اول شامل جشن های مردمی دهه کرامت است که  از ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا ولادت امام رضا علیه السلام در بقاع متبرکه دارای ظرفیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی این جشن های مردمی در قالب راه اندازی کاروان شادی با نام شمیم کرامت خصوصا در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در بقاع متبرکه شاخص استان می باشد.

وی برگزاری مراسم جشن ویژه روز دختر در یکی از بقاع شاخص استان با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را از دیگر برنامه عنوان و خاطرنشان کرد:نورافشانی بقاع متبرکه در شب ولادت امام رضا علیه السلام، پخش نماهنگ های مرتبط با زیارت امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام هر روز از ۸ صبح تا ۸ شب و ... از جمله برنامه های این دهه است.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: بخش دوم این برنامه ها برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امام زادگان در روز پنجم ذی القعده مصادف با۲۶ خرداد می باشد که این روز در تقویم کشور به نام روز "تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه" نامگذاری شده است و در ۸ بقعه امامزاده ابراهیم، بقعه سیده فاطمه، زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه، امامزاده باقر بیستون،‌امامزاده احمد سنقر،امامزاده علی اکبر اسلام آبادغرب، امامزاده ابراهیم و امامزاده سید جمال الدین علیهم السلام کنگاور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان