//
کدخبر: ۳۱۳۴۶۸ //
رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی:

حمایت حزب تدبیر و توسعه از رئیسی در راستای عمل به وعده در گذشته کاری ایشان است/فعالیت ۱۶۷ ستاد حامیان تدبیر و توسعه ایران اسلامی در کشور

رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی گفت: حمایت حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی از جناب رئیسی در راستای خرد،تدبیر،ومدیریت بر مبنای تخصص و اخلاق وعمل به وعده در گذشته کاری و صلاح مردم و نظام صورت گرفته است.

حمایت حزب تدبیر و توسعه از رئیسی در راستای عمل به وعده در گذشته کاری ایشان است/فعالیت 167 ستاد حامیان تدبیر و توسعه ایران اسلامی در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد ناطقی در نشست خبری که در جمع خبرنگاران رسانه ها در محل حزب تدبیر و توسعه برگزار شد، دلیل پشتیبانی این حزب از آیت الله ریسی را حرکت در مسیر انقلاب و مصلحت نظام عنوان کرد و گفت: از آن جا که حزب تدبیر و توسعه شخصی، عقیدتی و سلیقه ای اداره نمی شود، در شورای مرکزی حزب با رای قاقطع اعضا تصمیم بر حمایت قاطع از سید ابراهیم رییسی گرفته شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی،ناطقی، دکترای علوم سیاسی، عضوشورای مرکزی ، معاون اقتصادی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی است که همزمان ریاست کمیسیون مجلس و شوراهای اسلامی حزب را عهده دار شده است با تاکید بر اینکه آقای رییسی مرد عمل است نه شعار، تصریح کرد: حمایت حزب تدبیر و توسعه نیز صحه بر بر همین روحیه کار عملیاتی و شخصیت میدانی ایشان است.

دکتر ناطقی اضافه کرد: نخستین هدف ما از این حرکت، دعوت مردم به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای است.

رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی به برنامه های این ستاد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در اکثر استان ها و شهرستان های تاثیر گذار، ستاد های فعال راه اندازی کرده ایم به طوری که تا کنون 167 ستاد در مناطق مورد اشاره به صورت مستمر و فعال به کار تبلیغات و اطلاع رسانی مشغول هستند.

وی گفت: همچنین برگزاری همایش در یکی از میدان های مرکزی تهران از دیگر برنامه های حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی است که منتظر تائیدیه مسئولان ذی ربط هست که در صورت موافقت و مشخص شدن تاریخ برگزاری آن از طریق رسانه ها خدمت همه عزیزان اعلام می گردد.

ناطقی اظهارداشت: اخلاق مداری در درون حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی را ملاک قرار داده ایم و در همین راستا سعی کرده ایم که تجمع را در این ستاد کم کنیم و به دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید وزارت کشور در ستادها عمل کنیم.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری برخی کارناوال ها یا تجمع های انتخاباتی عنوان کرد: برخی مخالف بیانیه ستاد مرکزی در حوزه سلامت و پیشگیری عمل می کنند، ما در تشکیلات حزب به تمامی پروتکل های مربوطه پایبند هستیم و رعایت کامل را مد نظر داریم.

وی به اهمیت وجودی رسانه ها در اطلاع رسانی و افزایش معلومات مردم در تصمیم گیری و انتخاب فرد اصلح در میان کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: به زودی با حضور اکثر نماینده های رسانه ها یک نشست خبری برگزار خواهیم کرد و در این گردهمایی خبری، اهداف ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی را با شرح ریز برنامه ها به ارایه نقد و بررسی برنامه های کاندیدها در مناظره ها و تحلیل و تبیین برنامه های آیت الله رییسی می پردازیم.

رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی بیان داشت: در این نشست همچنین به صورت ویژه به تببین برنامه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایشان می پردازیم.

دکتر ناطقی به یکی از فعالیت های همکاران خود در ستاد تدبیر و توسعه اشاره کرد و گفت: به صورت مستمر کنش های تخریبی با عناوین و موارد مطرح شده در فضای مجازی را رصد می کنیم و موارد خاص را در شورای مرکزی ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در راستای تایید یا تکذیب این عناوین مطرح می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان