//
کدخبر: ۳۰۹۰۷۷ //

عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از لغو برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس سروری امروز(15 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به عدم برگزاری هر نوع راهپیمایی چه به صورت جمعیتی و چه به صورت خودرویی در روز جهانی قدس امسال، اظهار کرد: این تصمیم برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گرفته شده است.

سروری در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تبلیغات محیطی در سطح استان به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: در این راستا تمامی میادین و خیابان ها به ویژه مسیرهای اصلی محل برگزاری هر ساله مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس به پرچم فلسطین مزین خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین راس ساعت 10 صبح روز جهانی قدس(آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) پرچم فلسطین در ابعاد بزرگ در یکی از نقاط مرتفع شهر کرمانشاه به احتزاز درخواهد آمد، ضمن اینکه همزمان پرچم اسرائیل به آتش کشیده خواهد شد.

وی بر افراشته شدن پرچم فلسطین بر سر درب مساجد، بقاع متبرکه و ادارات را از دیگر برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در استان کرمانشاه اعلام کرد.

وی افزود: توزیع هشت هزار بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه بین نیازمندان، برگزاری کنگره شعر قدس، ایجاد هشتک "القدس اقرب" در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه پوستر با عنوان" فلسطین تنها نیست" در فضای مجازی، برگزاری نشست های تخصصی در صداو سیمای مرکز کرمانشاه و ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت روز جهانی قدس در استان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد اهداف برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس برای نسل جوان، گفت: در این راستا قرار است با همکاری آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد برنامه هایی برای روشنگری دربین دانش‌آموزان برگزار شود.

 سروری شعار روز جهانی قدس امسال را "آزادی قدس نزدیک است" عنوان کرد و افزود: امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف به دست مسلمانان باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان