//
کدخبر: ۳۰۵۵۲۱ //

خروج مدیران از الیگودرز ممنوع شد

فرماندار الیگودرز تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه‌های اجرایی، حق خروج از این شهرستان را ندارند.

 خروج مدیران از الیگودرز ممنوع شد

ماشاءالله نعمتی ۱۸ فروردین ماه با اشاره به اینکه امروز فارغ از نگاه‌های جناحی و حزبی باید برای مقابله با بیماری کرونا تلاش شود، اضافه کرد: با توجه به حجم فعالیت‌ها در مقابله با کرونا قطعاً اقدامات ستاد ملی کرونا بعضاً قابل نقد بوده اما هنگامی‌که مردم و حتی برخی مسئولان  رعایت نمی‌کنند نمی‌توان قصور را متوجه ستاد ملی کرونا دانست.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: هنگامی‌که مسئولی از نظام با حضور در شهرها سخنرانی می‌کند و یا دبیر ستاد کرونای شهرستان در هنگام انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یا مردم به دستورالعمل‌ها توجه نمی‌کنند، آیا قصور متوجه ستاد ملی کرونا است؟

نعمتی با اشاره به پلمب ۶۳ واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف در الیگودرز گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند و ما هم در حفاظت از سلامت مردم با تمام قدرت پای کار هستیم.

فرماندار الیگودرز برگزاری مراسم عزا و عروسی را از جمله مشکلات عنوان کرد و افزود: همچنان باید از برگزاری این‌گونه مراسم جلوگیری کرد و انتظار داریم مردم نیز همکاری کنند.

وی با اشاره به درک شرایط اقتصادی کسبه گفت: تعطیلی بازار بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور بوده و ما اختیاری برای نقض مصوبه‌ها نداریم.

نعمتی تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه‌های اجرایی الیگودرز حق خروج از این شهرستان را ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان