//
کدخبر: ۳۰۴۱۳۱ //

خودروهای پلاک‌ غیربومی از ورودی شهرهای نارنجی در مسیر بازگشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به بازگشت خودروها با پلاک‌های غیربومی در ورودی شهرهای نارنجی به مبداء گفت: رانندگان دارای خودرو پلاک غیربومی که قصد ورود به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند ‌برگشت داده می‌شوند.

خودروهای پلاک‌ غیربومی از ورودی شهرهای نارنجی در مسیر بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار ، از روان بودن تردد خودروها در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان بوشهر رو به افزایش است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه 40 درصد شهرستان‌های 10 گانه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد تاکید کرد: بوشهر، کنگان، دیلم و گناوه دارای شرایط نارنجی هستند و برابر مقررات با رانندگانی که پروتکل بهداشتی رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به بازگشت خودروها با پلاک‌های غیربومی در ورودی شهرهای نارنجی به مبداء گفت: رانندگان دارای خودرو پلاک غیربومی که قصد ورود به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند بر اساس قانون برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ پاپری از حضور مستمر گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: خودروهایی که تخلف شش گانه در جاده کنند مورد برخورد قاطع پلیس قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، برخورد با  رانندگان به سبب سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم استفاده از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نقص فنی در سیستم روشنایی خودرو و همزمان 2 تخلف را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: گشت‌های پلیسی استان بوشهر به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای جاده‌ای در شبانه‌روز حضور دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه تصادف در محورهای جاده‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر متاسفانه 5 سرنشین خودروها کشته و تعدادی هم مصدوم شده‌اند.

سرهنگ پاپری، با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: از رانندگان در خواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در شرایط خاص کرونایی پرهیز کنند تا زمینه شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان