//
کدخبر: ۳۰۱۸۹۲ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

کشف و امحاء بیش از ۱۵۰۰ کیلو گوشت غیرقابل مصرف

در طرح تشدید نظارت بر کارخانجات فرآوری و بسته بندی گوشت بیش از ۱۵۰۰ کیلو گوشت غیرقابل مصرف کشف و با دستور مقام محترم قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء گردید

کشف و امحاء بیش از ۱۵۰۰ کیلو گوشت غیرقابل مصرف

 دکتر تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: برای حفظ بهداشت عمومی شهروندان با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان مرکز بهداشت اقدام به تشدید نظارت و بازرسی از کارخانجات فرآوری و بسته بندی فرآورده خام دامی نموده است. حین بازدید در یکی از مراکز فرآوری  بیش از ۱۵۰۰ کیلو گوشت غیرقابل مصرف کشف و با دستور مقام محترم قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء گردید.

کرمیان در ادامه افزود: ضمن تشکر از دکتر عزتی معاون اجرایی تعزیرات، کارشناسان محترم مرکز بهداشت و نیروی انتظامی، این اطمینان را به مردم عزیز می دهیم که اداره دامپزشکی با هر شخص و گروهی که بخواهند سلامت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند با جدیت برخورد خواهد کرد و با تمام توان  مدافع سلامت شهروندان خواهد بود.

درپایان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از همشهریان عزیز تقاضا کرد گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و گفت: همشهریان هرگونه انتقاد، پیشنهاد و گزارش خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان