//
کدخبر: ۳۰۰۵۹۵ //

گیلان آماده بحران احتمالی بارش برف

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آمادگی استان برای بحران احتمالی بارش برف در پایان هفته خبر داد و گفت: ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در حالت آماده باش هستند.

گیلان آماده بحران احتمالی بارش برف

امیر مرادی در گفت وگو با خبرنگار، با اشاره به آمادگی همه دستگاه های اجرایی استان برای مدیریت بحران احتمالی بارش برف پیش رو، گفت: براساس شرح وظایف حوزه مدیریت بحران در برف های سنگین، مدیران همه دستگاه های اجرایی استان اقدام به ارائه گزارشی از آمادگی کامل خود کردند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بهره گیری از توان دولتی و بخش خصوصی در قالب ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین آماده برفروبی محورهاست.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از فرمانداران خواست از امکانات بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده کنند و گفت: شهرداری های سراسر استان در حالت آماده باش کامل هستند و طی ماه های گذشته غالبا تیغه های برفروب را خریداری کردند.

مرادی، از مشارکت بنیاد مسکن استان با شهرداری رشت جهت برفروبی خیابان ها و معابر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اسکان و پذیرایی از جاماندگان در برف نیز با جمعیت هلال احمر استان و سپاه قدس گیلان هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های لازم جهت تامین آب، برق، گاز و نفت شهروندان گیلانی، گفت: همه دستگاه های پای کار هستند و مردم نگران نباشند و از نعمت برف لذت ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان