//
کدخبر: ۲۸۹۲۹۴ //

تردد در جاده‌های شمال کردستان تنها با زنجیرچرخ

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش شدید برف، شاهد سخت شدن تردد خودروها در محورهای ارتباطی منتهی به شمال استان کردستان هستیم.

تردد در جاده‌های شمال کردستان تنها با زنجیرچرخ

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: موج شدید بارشی غرب و شمال غرب را در بر گرفته و در بخش‌های شمالی استان کردستان و گردنه‌ها شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی افزود: در محورهای شمالی استان از جمله دیواندره - سقز، سقز - بانه، سقز - بوکان، بانه - سردشت، ایرانخواه به تکاب و دیواندره به بیجار بارش برف گزارش شده است و جاده‌های مواصلاتی این محدوده لغزنده است.

به گزارش فرتاک نیوز،زندی اعلام کرد: محورهای سنندج به همدان، سنندج - کامیاران، سنندج - مریوان نیز شاهد بارش برف و باران است و رانندگان در این مسیرها نیز علاوه بر رعایت اخطارهای راهداری از امکانات لازم ترددی از جمله زنجیر چرخ و بخاری اتومبیل خود اطمینان داشته باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بارش برف و باران تا دوشنبه هفته آینده خواهیم بود و ضروری است افرادی که قصد حرکت در جاده‌های مواصلاتی استان را دارند به صورت منظم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ وضعیت راه‌های کردستان را رصد کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان