//
کدخبر: ۲۹۴۴۳۳ //

"خیابان غذا" در کرمانشاه

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: "خیابان غذا" تا پایان دی ماه و یا نهایتا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

"خیابان غذا" در کرمانشاه

علی اصغر خزلی در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خیابان غذا، گفت: این پروژه قرار بود پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد، اما به دلیل وضعیت قرمز شهرستان در بحث کرونا و تعطیلی 25 روزه کارگاه، افتتاح پروژه قدری به تاخیر افتاد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی حدودا یک ماهه کارگاه پروژه، افتتاح این پروژه به پایان دی ماه موکول شده و تلاش داریم اگر مشکل خاص دیگری پیش نیاید، تا این زمان پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خزلی خاطرنشان کرد: در هر شرایط نهایتا پروژه تا 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فرتاک نیوز،سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خیابان غذا واقع در خیابان سراب کرمانشاه 200 متر طول دارد که 38 غرفه در آن تعبیه شده است.

وی افزود: در این خیابان در کنار عرضه غذاهای محلی کرمانشاه، غذاهای محلی دیگر استانهای کشور هم عرضه خواهد شد.

این مسئول اعتبار اولیه راه اندازی این خیابان را 17 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت، برآورد ریالی پروژه در پایان عملیات اجرایی آن صورت خواهد گرفت.

به گفته سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه این خیابان نقش موثری در توسعه گردشگری شهری کرمانشاه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان