//
کدخبر: ۲۹۴۴۲۸ //

ممنوعیتی برای فعالیت هتل‌ها نیست!

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با تاکید بر اینکه ممنوعیتی برای فعالیت‌ هتل‌ها نیست گفت: حدود نیمی از تسهیلات ۱۲ درصدی هتل‌ها پرداخت شده و مابقی در حال انجام است.


ممنوعیتی برای فعالیت هتل‌ها نیست!

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه هتل‌ها هیچ ممنوعیتی برای پذیرش مسافر ندارند اظهار کرد: فقط مقطع زمانی کوتاهی از دادستان هتل‌ها تعطیل شدند وگرنه ستاد مقابله با کرونا ممنوعیتی اعمال نکرده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم هتل‌ها با درصد خیلی پایین مسافر دارند ادامه داد: با توجه به ممنوعیت تردد بین استانی و تعطیلی مراکز تفریحی و موزه‌ها همچنان هتل‌ها از درصد پایین‌تری از مسافر برخوردار هستند.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان در خصوص تعطیلی یا تغییر کاربری هتل‌ها به سفره‌خانه یا رستوران در همدان نیز بیان کرد: هیچ هتلی در همدان درخواست تغییر کاربری نداشتند ‌و این طرح تنها به صورت شفاهی مطرح بود اما دو هتل در همدان همچنان تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور جبران خسارت هتل‌ها تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شد افزود: در حال حاضر ۱۶ میلیارد تومان درخواست تسهیلات از سوی هتل‌ها به بانک ارسال شده که حدود ۸ میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است که این تسهیلات ۱۲ درصدی با بازپرداخت دوساله است.

خاکسار با تاکید بر اینکه در صورت وجود مسافر منعی برای پذیرش وجود ندارد گفت: طبق دستورالعمل‌ ستاد مقابله با کرونا در حال حاضر ممنوعیتی برای هتل‌ها وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان