//
کدخبر: ۲۹۳۲۲۴ //
به همت‌ کانون پرورش فکری و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه

برگزاری دومین جشنواره "با قصه‌های شیرین" کرمانشاه

دومین جشنواره «قصه‌های شیرین کرمانشاه»، با همت اداره کل کانون پرورش فکری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.


برگزاری دومین جشنواره "با قصه‌های شیرین" کرمانشاه

جشنواره «قصه‌های شیرین کرمانشاه» با موضوعات:

یلدای کرمانشاه

کرمانشاه، آیین، آداب و رسوم

کرمانشاه، قصه‌ها و متل‌ها

کرمانشاه، مکان‌های شهری و تاریخی

کرمانشاه و شخصیت‌های بومی

کرمانشاه و خوراکی‌هایش

 در دو بخش قصه‌گویی و قصه‌نویسی صورت می‌پذیرد.

بر پایه‌ی این گزارش؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش قصه‌گویی و قصه‌نویسی، تا سی‌ام بهمن ماه ارسال نمایند که بنا به اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره، آثار ارسالی در پایان اسفند داوری و همزمان با آغاز سال جدید و در بهار ۱۴۰۰ اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان و اهدای جوائز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق شماره 09186823099 در واتس‌آپ یا به ایمیل جشنواره به آدرس ghesehayeshirin@gmail.com ارسال نمایند.

به گزارش فرتاک نیوز،شایان ذکر است؛ به کمک قصه‌ها می‌توان کودکان را با محیط اطرافشان آشنا کرد، قدرت تفکر، تخیل و تمرکز آن‌ها را وسعت داد، به رشد خلاقیت، حس زیبایی‌شناسی، تقویت حافظه و عزت نفس کودکان کمک کرد و ارزش‌های خانوادگی، دینی و اجتماعی را به آن‌ها آموخت که از اهداف برگزاری این جشنواره است.

شایان ذکر است اولین دوره «قصه‌های شیرین کرمانشاه» در  تابستان ۹۷ با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسراها و مراکز کانون با استقبال گروه‌های مختلف سنی مخاطبان برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان